Du er her. Sindal Jagtforening > Jægerråd Hjørring

Referat fra bestyrelsesmøde mandag d. 24/06-2019

Indledning

Det ordinære møde for  blev startet klokken 18,30 den  i Råbjerg – Ålbæk jagtforenings Klubhus af  og Erik

Til stede

Der var fremmødt 25 personer.

Godkendelse af dagsorden:

1. Orientering.

Naturmøde Hirtshals var en stor succes, vi var ikke helt til fred med plaseren af telt da vi star men det viste sig at være bedre ind alle de andre år.

Rører kasser for de små børn er en stor succes. Det kød Alan havde på grillen var en kæmpe oplevelse for alle og et stort tilløbsstykke, Det var også en succes da jægere blæste på jagthorn, samt  rig  god fremmøde i telt ved debatterne.

2. Rebsatanskabsmøde

Fra kreds 1 var der 43 fremmødte Grete orienter hele referat kan se på DJF hjemmeside

3. Skydebanen Tolne.

Naturstyrelsen og Danmarks Jægerforbund arbejder på sagen. Der blev nedsat en arbejdsgruppe bestående af Grete - Regner – Erik – Dennis – Per, for at følge op på sagen. Har man spørgsmål så kan Regner kontaktes.

4. Eventuelt.

Mødet hæves

Mødet blev hævet klokken 21,30 af .

Referat er sendt af:

Dennis Christensen

Godkendt af:

Regnar Bæk

Referat fra bestyrelsesmøde mandag d. 10/12-2018

I Hjørring jagtforenings klubhus Ulvkjærvej

1.  vores kredsformand Grethe Jakobsen har meddelt at hun ikke ønsker at være tovholder på naturmødet i 2019, pga. at der også er Outdoor i Ålborg i 19 og derfor syntes hun det ville blive et for stort arbejdspres

Poul Graugaard har deltaget i hans første møde i det grønne råd, Poul oplyste at der mangler en Naturvejleder i kommunen

1. der var intet nyt om jagt i Råbjerg mose
  2. skydebanen Tolne, der havde Regnar en ” Aftale om miljøindeståelser for fast ejendom ”, som skulle underskrives af op til 6 foreninger, som garant overfor Danmarks jægerforbund, som får udarbejdet en endelig kontrakt med Naturstyrelsen, og følgende foreninger skrev Hjørring, Tannisbugt, Mosbjerg, Vrejlev – Hæstrup, Strandby, Råbjerg jagtforeninger, og Jægerråd Hjørring
  3. repræsentantskabsmøde 22/6 2019 følgende blev indstillet Knud N. Jensen, Jørgen Jørgensen, Gert Pedersen, Torben Larsen og suppleant Poul Graugård
  4.  årsmødet 2019 er 29/1 kl. 19.00 i Sindal Hallen, da vi er sammen med Frederikshavn, blev vi enig om at vi betaler ligesom dem, forstået på den måde at jeg får regningen på vores andel, på kaffe, brød, øl og vand, og derefter deler den ud på foreningerne, det vil blive omkring 100 kr.