Du er her. Sindal Jagtforening > Jægerråd Hjørring

Referat fra bestyrelsesmøde mandag d. 10/12-2018

I Hjørring jagtforenings klubhus Ulvkjærvej

1.  vores kredsformand Grethe Jakobsen har meddelt at hun ikke ønsker at være tovholder på naturmødet i 2019, pga. at der også er Outdoor i Ålborg i 19 og derfor syntes hun det ville blive et for stort arbejdspres

Poul Graugaard har deltaget i hans første møde i det grønne råd, Poul oplyste at der mangler en Naturvejleder i kommunen

1. der var intet nyt om jagt i Råbjerg mose
  2. skydebanen Tolne, der havde Regnar en ” Aftale om miljøindeståelser for fast ejendom ”, som skulle underskrives af op til 6 foreninger, som garant overfor Danmarks jægerforbund, som får udarbejdet en endelig kontrakt med Naturstyrelsen, og følgende foreninger skrev Hjørring, Tannisbugt, Mosbjerg, Vrejlev – Hæstrup, Strandby, Råbjerg jagtforeninger, og Jægerråd Hjørring
  3. repræsentantskabsmøde 22/6 2019 følgende blev indstillet Knud N. Jensen, Jørgen Jørgensen, Gert Pedersen, Torben Larsen og suppleant Poul Graugård
  4.  årsmødet 2019 er 29/1 kl. 19.00 i Sindal Hallen, da vi er sammen med Frederikshavn, blev vi enig om at vi betaler ligesom dem, forstået på den måde at jeg får regningen på vores andel, på kaffe, brød, øl og vand, og derefter deler den ud på foreningerne, det vil blive omkring 100 kr.